Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Ταξιδιωτικός πράκτορας ή travel apps;

Έρευνα: Ταξιδιωτικός πράκτορας ή travel apps; Δείτε τι επιλέγουν οι τουρίστες παγκοσμίως


Mεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον περισσότερο προτιμώμενο τρόπο κράτησης διακοπών (κινητά ή τουριστικό πρακτορείο) παρουσιάζουν οι μεγαλύτερες αγορές τουρισμού στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα της Travelzoo. Ενδεικτικό είναι ότι οι περισσότεροι Κινέζοι ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν κράτηση διακοπών μέσω εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (85% τις θεωρεί τον πιο εύκολο τρόπο κράτησης) ενώ οι Ευρωπαίοι και οι Καναδοί φαίνεται να προτιμούν τον τουριστικό πράκτορα.
Επιπλέον, από την έρευνα που διεξήχθη τον Σεπτέμβριο του 2016 σε δείγμα 6.000 μελών της Travelzoo, προκύπτει ότι, όσον αφορά τις πρώτες αναζητήσεις για επιλογή προορισμού, όλες οι αγορές εμπιστεύονται περισσότερο τα ταξιδιωτικά site με προσφορές (69%) έναντι οποιασδήποτε άλλης πηγής (τουριστικοί οδηγοί, τουριστικοί πράκτορες, σελίδες με κριτικές και σχόλια από φίλους και οικογένεια).
Καναδοί και Γερμανοί προτιμούν περισσότερο από κάθε άλλη αγορά τον τουριστικό πράκτορα, με το 40% των Γερμανών και το 37% των Καναδών να κάνουν αναζητήσεις για επιλογή προορισμού σε ιστοσελίδες πρακτορείων. Το 10% των Γερμανών και Καναδών ανέφερε ότι η τελική επιλογή κράτησης επηρεάζεται περισσότερο από τις ιστοσελίδες των τουριστικών πρακτορείων ή των τουρ οπερέιτορ. Για την Ισπανία και το Ην. Βασίλειο, το αντίστοιχο ποσοστό πέφτει στο 2%. 
Όσον αφορά την τελική επιλογή κράτησης, οι ιστοσελίδες κριτικών και οι συμβουλές από φίλους και οικογένεια ξεπερνούν τις ιστοσελίδες με προσφορές ταξιδίων σε όλες τις αγορές, εκτός από τη Γαλλία και την Ισπανία (μεγαλύτερη επιρροή από τις ιστοσελίδες).
Καναδάς, Κίνα, Ην. Βασίλειο και ΗΠΑ αναφέρουν τις ιστοσελίδες κριτικών ως τον παράγοντα που είχε τη μεγαλύτερη επιρροή στην τελική επιλογή. Για τους Γερμανούς, η τελική επιλογή βασίζεται κυρίως στις συμβουλές από φίλους και οικογένεια, και οι ιστοσελίδες με ταξιδιωτικές προσφορές βρίσκονται στη δεύτερη θέση. Οι Γερμανοί επίσης επηρεάζονται λιγότερο από τα site κριτικών, με το 11% να αναφέρει ότι η τελική επιλογή κράτησης βασίζεται σε αυτά.
Ενώ η Κίνα ξεπερνά κατά πολύ από άποψη προτιμήσης της τεχνολογίας τις υπόλοιπες αγορές, γενικά καταγράφεται αυξημένο ενδιαφέρον για κρατήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου ή φορητών συσκευών. Μετά την Κίνα, οι πιο δεκτικοί σε αυτήν την τάση είναι οι Ισπανοί (62%) και οι Αμερικανοί (54%). Χαμηλότερα ποσοστά συγκεντρώνουν Καναδάς (37%), Ην. Βασίλειο (35%), Γερμανία (31%) και Γαλλία (29%).
H δυσκολία πλοήγησης στις πληροφορίες διακοπών μέσω smartphone είναι η κύρια ανησυχία των ερωτηθέντων από τον Καναδά (79%), τις ΗΠΑ και τη Γαλλία (77%), το Ην. Βασίλειο (69%) και τη Γερμανία και Ισπανία (64%). Koρυφαία ανησυχία για τους Κινέζους, ωστόσο, είναι η ασφάλεια στις πληρωμές (36%).
Επιπλέον, το 85% των Γάλλων, το 60% των Ισπανών και το 69% των Κινέζων κάνουν κράτηση με συγκεκριμένη εταιρία λόγω καλύτερης τιμής ή καλύτερης προσφοράς. Αντίθετα, η καλή φήμη του brand είναι η νο. 1 προτεραιότητα για τον Καναδά (69%), τις ΗΠΑ (67%), το Ην. Βασίλειο (60%) και τη Γερμανία (57%).
TORNOS NEWS

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate